Hur skall det gå ;)

Tjena.
För att kompensera gårdagens lugna kväll skall det ikväll bli omfattande (ja, usch vad omoget det låter) våldskrökning, påskafton till ära!

Jag tänkte börja med en vis ruta. Det är ju folk som går omkring och säger "man lär sig nåt nytt varenda dag!"
Men, ibland när jag gick i skolan så tänkte jag efter när jag kom hem och drog slutsatsen: Idag har jag inte lärt mig någonting. Absolut ingenting alls. Möjligtvis att Lars Molin är ännu dummare än han ser ut. Men näe. Ingenting.

Dax att debutera... Jag tänkte ta upp saker jag själv inte vetat. Då har förmodligen inte Du vetat det heller. För jag är smart. Fruktansvärt smart.  Det finns ju dom som skriver "jävla ragnhildsbög" och liknande då och då. Vet ni vad jag säger till er? Jag säger: "Käften" och ler gayigt. Sen tar jag en konstpaus och utbrister: "Jag är inte alls nån bög" och så ler jag lite till, så att det glimrar till om hörntanden sådär gnistrande. Ni är dumma i huvudet. Ni är bögar. Jag är en mastermind.

'Rönnbär' på engelska heter 'Rowanberry'

image779
Skål på mig, vi syns på krogen ;)

Kommentarer
Postat av: Sofia

någon beordrade mig ju att kommentera, så jag får väl göra det. haha, hade du kul igår? ;D

Postat av: Pontus

Jaha, vem då? :D
Jag hade det bra! Själv då? :)

2008-03-23 @ 12:51:12
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: sofia

haha, ja du möjligen ;) vad bra! jodå, bara fint. jag har däremot haft trevligare söndagar i mitt liv ;)

2008-03-23 @ 14:34:38
URL: http://annasofiahennel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback