Grattis Danmark!

image773
Bör även ha viss effekt på vänsterpartister - förutsatt att hjärnan finns kvar vill säga... ;)

För övrigt vill jag bara fundera högt igen angående jämställdhet. Jag har nämligen läst att kvinnor presterar bättre än män i stressade situationer. Jag yrkar på att männen får 7 minuter extra på varje del på högskoleprovet. Det är väl inte mer än rättvist? :D

Hörde en jävla kärring idag sitta o snacka om att det är orättvist att inte kvinnor får typ bindor o sånt trams av staten. Herregud, vi män äter för mer pengar än kvinnor men det är inte så att vi går omkring och tjuter efter matbidrag.
"amen du behöver ju inte äta så mycket"
jaha, det är inte så att du dör utan bindor heller. Döh.

he he he...

Kommentarer
Postat av: Anonym

det heter "jämnställdhet" smarto.

2008-03-18 @ 19:59:27
Postat av: Pontus

Du har fel. Men tur i oturen, titta på bilden jag la upp ;)

Postat av: emmy

fett dåligt att jämföra bindor och mat
FETT DÅLIGT!!!!!!!!!!!

2008-03-18 @ 20:19:07
URL: http://vemfanargurklinnea.blogg.se
Postat av: Pontus

Ja, det var ett bra argument. Jag tror jag ändrar mig... ;)
Jämföra bindor med mat. Man kan ju inte äta bindor liksom. Vad tänkte jag.

2008-03-18 @ 22:29:14
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: charlie

hmm jag vet inte om jag ska ta den översta kommentaren seriöst eller inte... men oerhört pinsamt om du nu inte var sarkastisk med din "jämnställdhet"... ha ha ha om du nu var det, så var det faktisgt riktikt rolikt ;)

tudelue

2008-03-19 @ 11:22:54
Postat av: Pontus

Finns väl ingen anledning att vara sarkastisk där... hehe

2008-03-19 @ 15:10:41
URL: http://Pontmeisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback