Så kan det gå... ;)

Shulululu!
Det var stenhård pingisturnering i fredags, Lokani vann till ett odds av 405 gånger pengarna, en jädra skräll med andra ord... ;)
Sen kilade jag o Johnney iväg på maskerad som SÄPO. Jag klippte av en telefonsladd hemma hos min mormor o morfar, sen klippte jag av några mp3 lurar och band ihop dom med telefonsladden så att vi såg jääävligt äkta ut. Den riktiga vakten som var där blev fett skraj när han såg oss. Jag kände föresten knappt igen honom utan hans cowboy-hatt han brukar ha när han står utanför hamnmagasinet.
...jag har alltid undrat vad hans mamma skulle säga om hon såg han vakta hamnmagasinet med sin cowboy-hatt på huvudet... "Åh- titta där, det där är min son, damn I'm so proud of him...NOOOT, och han har legat i min mage i 9 månader... herre gud...!"


Naosil är utklädd till 'oskyldig' skattebrottsling, vi motar bestämt iväg paparazzi och annan media. 


...Och när vakten behöver hjälp med att slänga ut fyllon ställer SÄPO självklart upp...


Barbro & Astrid hade en lugn kväll tills dess att Barbro spetsade till Astrids varma glas mjölk...


...Astrid kände att hormonerna kom tillbaka - hon var som pånyttfödd!


Väldigt fantasirika utklädnader, dom på bilden ovan föreställer faktiskt Polacker som ska invadera Kaliningrad.


Ett lass med schubbar. Alla detaljer fanns där.


HAAAHAHAHA!!!! Gissa utklädnad - bästa gissning får, öh, bestämma innehåll i nästa blogginlägg! ;)

Så såg det ut. På lördagen hade vi match mot Irakona dårå. Det var jääääävligt jämt - men vi torska med
10-0 och mitt ena benskydd gick sönder. Två förluster i en smäll liksom. Dah. Sen kilade vi ut på O'learrys och träffade folk.

Idag har det inte hänt så mycket. Spanien vann EM. Sverige var närmast att ta poäng från Spanien - alltså är vi näst bäst. Under matchens gång laggade Jesper som fan. "Jobbar du på Ica-maxi gör du?"
Shit asså, rena rama gruppboendet, in i cellen ba.
Summa sumarum; kalashelg, as usual ;)
Neandertalare var rödhåriga.

Kommentarer
Postat av: Prins Rosenberg

Jag gissar på Paco!

Postat av: Lokani

Haha .. 405 ggr pengarna? Då ska ja spela på mig själv varje gång för det är ju vinstgaranti...

2008-06-30 @ 08:52:28
Postat av: Kungen

En tvättäkta nykvarnsmupp är vad det förställer... Du borde censurera...

2008-06-30 @ 09:21:44
Postat av: Freud

Jag vet vilka de sista på bilden är! Maktgalna sossar? eller

2008-07-11 @ 00:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback