Lägesrapport

Nån form utav maskerad igår. Jag o Johnney var SÄPO. Alex o Jeff var gamla tanter. Ett flertal var fotbollsspelare men majoriteten av pojkarna hade klätt ut sig till schnubbar, white trash & finska zigenare.
Aldrig har så få skrattat åt så många så mycket. ;)

Match idag dårå, mot Irakona. Jag har sparat mitt skägg i 3 dagar, så nu ser jag jääääävligt farlig ut. Jag ser ut som en svenska alpha-viking ;) Grr. TIll min besvikelse lät det på laget som om jag ska vara mittback. Ni förstår inte hur tråkigt jag tycker att det är. Man nickar iväg motståndarmålvaktens utsparkar, man nickar iväg hörnor, man spelar antingen bollen utåt på ytterbackarna eller slår en långboll på forwards. Elias & Thomas nick-förmåga är ju något... begränsad. Så jag kommer stå där som en sopkvast och skicka undan massa bollar. KUL.

Det roligaste jag får göra är att glidtackla, och förstöra deras anfall. Kanske kilar man upp på en offensiv hörna. herregud vad tråkigt. Oh, God give me strength... :(
Arsenal möter West Bromwich i första Premier Leauge-matchen. Martina läser du? Ska vi åka? ;)

Kommentarer
Postat av: Johnneey

hörde att du gjorde succe som mittback? hahaha

2008-06-29 @ 14:46:01
Postat av: martina

klart att jag gör. Ja för fan det tycker jag att vi ska, det kommer bli grymt ;)

Postat av: Pontus

Johneney: Cannavaro & Nesta skulle vara avunsjuka på mig o Lokani som mittlås ;) ...haha

Martina: Spikat dårå, jag har rabatt på den matchen, woohoo!

2008-06-30 @ 12:10:01
URL: http://pontmeisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback