Tic tac... tic tac...

Det är kul när man Vet att somliga scenarion kommer att inträffa. Paco kommer bli full på planet och nypa flygvärdinnorna i rumpan. Jesper kommer gå bärsärkargång ett antal gånger, hötta med näven, stampa i golvet för att i nästa sekund fnittra som flicka_12. Johnny kommer att ragga på tjejerna som har pojkvän. När deras snubbar upptäcker det kommer Jesper bli skogstokig för att dom ska slå lilla Johnny och hytta med näven, stampa i golvet - får ett slag på käften och ramla över baren men reser sig upp & fnittrar. Allt det ska jag få med på min digitalkamera, var så säker ;)

Det värsta jag vet i partysammanhang (efter tjejer som grinar) är människor som byter låt efter ca 30 sekunder. Igår drev Fanny mig till totalt vansinne!  Kuligt är, att hon är sjukt flygrädd. ;)
...Dom skulle tänkt lite extra innan dom valt att åka med samma flyg som Brad boys. Jag ska skriva ut top 30 flight crashes och läsa högt för Fanny på flygplanet. Hiiiiiiihihihiihihihihihhi....

Nära nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback