Materiester mid likee oias

Jag gav ansvaret till min absoluta dyngrauka rumskamrat att skriva rubriken - jag behover val inte ens saga vem utav oss det ar...

Iallafall, Paco o Johnny sov inget i natt, dom kom hem klockan 7. Om man sager sahar - Jag & Vesper har lagt ut kontaktannonser i tidningarna dar vi leasar ut ett komplett gruppboende i "gruppboendeskick"
Jag offrade min kvall igar & blev dyngrauk under ett spritinferno ENDAST i utbildningssyfte till Pacs for att visa vilket mongo pacs blir. Vad hander da? Jag blir fimpad i lappen av gruppboendet, sa nu ser jag typ ut likadan som paco - schliten som en hockepocke efter ett matteprov.

Som tur ar har vi Andrea & Mattus har. Trots 5 skotare sa ar gruppboendet ute ur buren. In this very moment sa ligger Andrea, Mattus & Johnny helt utbranda, Vesper hamtar pengar (sa att vi kan fa in fler annonser i Grekiska tidningar - assa, vi betalar for pacos franvaro), min mastermindflame brinner svagt och jag tar rast aven fast jag har jour med GB. Vad gor han da? Jo, just nu sitter han och berattar for ett medelalderspar hur slut i skallen Vesper ar. Och Paco stinker som ett 4 ar gammalt lik Haha, det  ar verkligen sant...

Naja, vi har solat ganska mycket, atit god mat och sovit en del. Vi ska pa ett skandinaviskt beachparty om 2 timmar och vi hade ambition att vinna volleybollen. Men det fick det andras pa nar jag sag Johnnys pingisserve-leende imorse och kande odoren av Pacos liklukt. Nu har vi ambition att inte bli nollade i poang... haha.
Nu har jag kontrollast inlagget och man kan fa intrycket att vi kanske har en jobbig tid har. Fel fel fel, det hander sa javla manga roliga saker har att det inte ar sant, igar vilade jag visserligen levern men for ovrigt har jag traningsvark i skrattmusklerna.
Vi har fruktansvart kul har nere och... ah nej herregud, jag ska nog ta bort Pacs fran det stackars medelaldersparet nu, det ar iof en bild i sig, ni ska se hur pacos mun tjattrar, precis som valfri flicka_16 pa en buss. Paret forsoker varja sig med stela leenden och avslutningsfraser. Jaja, back to work - skotare Sjogren rycker in...

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, stackars Thomas

2008-07-17 @ 17:50:35
Postat av: Skötare Kindholm

Kul att se Pontus, skönt att du tar ansvaret när jag inte kan närvara. Men jag lovar att återta fullt ansvar när ni entrar 08 regionen.

2008-07-18 @ 09:41:44
Postat av: Pontus

Anna: Haha, nej - stackars oss :D Igar fick Jesper bara hem Pacs fran krogen och i forrgar sa fick jag stodja honom for att han fatt solsting, for ovrigt har Pacs rosamalade tanaglar, Andrea & Matilda malade pa bra. Sen har dom lurat honom att de inte har med sig aceton. Manga skrattar pa stranden.

Skotare Kindholm: Ja, jag ar utbrand ;) Vi kommer hem i morgon. Det ar ett jadra spritinferno igar, jag var eld o lagar, men nu ar lagan som ett varmeljus och haller endast pulsen igang, det varsta ar att jag staplar in igen om 1 timme. Det ar inte det att jag vill dricka, utan jag maste for att kunna forsta varat lilla gruppboende. :D

JUSTE, vi akte ut i finalen i volleybollen, paco var saklart dodsfull och simmade bokstavligt talat runt i sanden medan skotarna av Solrosens gruppboende (Vart lag hette sa, javligt roligt nar dom skrek ut vart namn i megafonen) spelade for livet.

Postat av: Erlingvera

This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!

2009-01-30 @ 08:22:42
URL: http://erlingvera.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback