Kort bild-resumé von Norge

Min kommandoröst i huvudet vaknade till liv: "Beate till höger - target set, P-man - you may engage"


Vi for genast iväg! Jag & Johnny körde och Paco var kartläsare...


Ankomna till Lillehammer, efter sol och bad skulle vi fixa till oss, en backspegel är utmärkt att raka sig till, inte sant Paco?


Skötare Sjögren: "Little T, kan du stå stilla här några sekunder medan jag tar rast?"
T-man: "...ööhhgh, aaaa"



!?!?!?


Johnny fann harmoni i parken i Lillehammer och kände sig som en Disneyfigur i en saga ;)


...Vart fan är vår fjordlax?!



Suedifiskaren slår till... sumpade två av mina drag! Morr... ;)


"Due, Paco, det finns en aborre där borta till vänster!"


"Aye capn' ...Mission accomplished"


Sedan gick vi ut, och tja, sen gick det som det gick... :D
Paco i klänning + ouzo i ögonen.


Hundar kan få epilepsi.

Kommentarer
Postat av: charlie

va fan, mer bilder på damen då, din sopa... palla se bilder på gruppboende paco och johhny, neh dåligt!

2008-07-30 @ 17:08:14
Postat av: cissi

man blir ju inte stolt som syrra till paco direkt. jag vill inte veta hur det hade gått gör honom i lillehammer utan er (fantastiska) personal. ni har gjort underverk för honom... ni ska se bilder från då han var liten. de skulle lätt kunna använas i utpressningssyfte.....

2008-07-30 @ 21:37:34
Postat av: Pacs

jävligt bra att raka sig vid bilen.. blir kanonbra!

2008-08-01 @ 00:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback