En...två... explodeeeeeera!!!

Shulululu!
Jag har nu tre veckors semester.
Första gången i mitt liv som jag har betald semester. Hihihihi...

Jag, Jesper, Johnny & Thomas bokade en resa till Rhodos igår föresten - vi drar den 13onde. Det firade vi på olearys med, tja, en smula alkohol. Det blev en en kalasutgång som vanligt och jag vaknade upp i min kära säng mellan två  tvillingar af dammkärr. Haha, succé. 
Snart ska jag iväg och spela paintball! Jag har aldrig gjort det förut, bara sett folk som kommit tillbaka från strider med fett med war damage blåmärken!
Jag ser det framför mig: Johnny ålar sig fram på marken, smyger, spanar, iaktar... HUX FLUX HOPPAR SOLDAT SJÖGREN FRAM OCH *RA-TATATATATATA*
*Johnny dies - a miserably death*

Oh, by the way, en intressant bild från förra helgen. En bild säger mer än 1000 ord.

Som samhällsupplysare vilar man aldrig och upplyser om allt, te.x vann jag över little Alex på warcraft igår. Inte för att det var någon skräll direkt, but still. Jag var orcer & Alex boi var humans. Bra kunskap Du borde komma ihåg.

Återkommer ikväll - om jag fortfarande är vid liv - om paintballresultat!

Den minsta hajen människan känner till är pygmépigghajen. Den blir bara mellan 20-25 centimeter lång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback