Update!

Jag anländer till mitt jobb, faxar lite, ordnar lite, sen läser jag min mejl.
Jag blir så irriterad när folk inte kan skriva mejl "polite". Läs själv, individen som skickade mig detta mejl hade lika gärna kunnat bifoga en bild på en hagelbrakare eller en galjotin!

image622
Morr!

Djävulen: "Attackera omedelbart och skoningslöst! - vill människan ta det till den nivån - be our guest..."

108455-615

Ängeln: "Svara aldrig i vredesmod... herregud... förmodligen är den ensamstående och har cancer här o där, where is the love?"

hmpf. Utfall:
108455-616
åhh <3

Nåväl, spanade i Metro lite granna, föga förvånade drog jag slutsatsen att det inte är särskilt konstigt att den är gratis så efterblivfna nyheter dom har. Nevertheless, så är dom fortfarande korrekta:

108455-617
108455-618


Och, surprise surprise...

108455-619
108455-620

Och, för att fylla ut bloggen med lite mer trams kan jag berätta för Dig, att jag lyckats sluta fred emellan mina katter:
108455-621
;)

Trevlig helg på dig, bäste läsare!
Nu åker vinet fram. På spåret går där nere, här uppe pågår Ur spåret, wohooooooooo adjö!

Kommentarer
Postat av: elin

bra metro! vi har också skaffat en katt nu :)

Postat av: Anonym

asså du är ju dum i huvet haha så jävla klockren

2008-01-13 @ 22:51:06
Postat av: Bilalmarlene

I came upon this site a while back, I love it. It is great for anyone who interested in this subject. It is in my favorites. Thanks, you done a superb job!

2009-06-30 @ 08:58:55
URL: http://bilalmarlene.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback