Skönt att vi vet var vi har varandra

Vill du lämna din partner? Ställningen just nu:
Ja (10.5 %)
Ja, men jag har inte råd (15.1 %)
Nej (74.3 %)
 

Hohohoho, 25,5% av befolkningen måste ju regelbundet konsumerat bensin?

Gud vad jobbigt. En fjärdedel av människorna man möter på stan är helt slut i huvet - vad väntar man på? "Bättre tider" eller? Gör slut för fan. "Ja, men jag har inte råd" öh? I Sverige har alla råd att leva. Kul o få reda på att ens brud bara är tillsammans på grund av finanserna. Eller vice versa. Die, die, DIE!

Men det är världens bästa fredag, wooooohoooo. Fredag är absolut alltid bästa dagen i veckan.
image633
En fredag för tre år sedan

(För övrigt tycker undrar jag om man måste göra ett elakt påhopparinlägg för att få nån form av respons, förra inlägget var ju skitkul... men nej nej "det är så jobbigt att skriva in en kod"  screw you, alla bloggare gillar kommentarer, ge nåt tillbaka din jävla humorsnyltare! Where is the love? ;)

Kommentarer
Postat av: Josefin

haha jag tyckte den va rolig faktiskt (A)

2008-01-18 @ 19:06:13
Postat av: Pontus

Ja, dig verkar det vara ordning på!
Vem Josefine är det btw?

Postat av: emzo

snyggingar ;D haha

2008-01-19 @ 12:45:32
URL: http://emmaforsmark.blogg.se
Postat av: Sofie

HAHA vafan

2008-01-19 @ 15:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback