Omedelbar hjälp sökes

och det är inte min hälsa vi ska diskutera - sjukdomsinsikt saknar jag ändå.
UTAN, ibland när man lämnar en kommentar i nåns blogg så svarar den, FAST, i ens egen blogg.

Tänk när jag läser ett inlägg om te.x gurkor, så skriver jag "Saltgurka är iallafall värdelöst på hamburgare och i mat i huvudtaget och ja, det passar egentligen bara till leverpastej, hajjaru?"

...så passerar det nån dag, och jag sitter här vid min skärm o plånkar på ett inlägg om: "gud; om han nu finns, varför gjorde han inte tomaterna stora från början - varför måste människorna genmodifiera dom...?"

Och plötsligt bland kommentarerna poppar det upp någon som skriver: "VAFAN, saltgurka och mat går ju hand i hand!!!"

Då blir ju alla förvirrade. Jätteförvirrade. Vadå gurka o händer? Idiot, vi diskuterar ju tomater och gud här!
Om man kommenterar nåt man förväntar sig ett svar på, då går man väl in på den bloggen igen och kollar, ELLER!? och om nej, varför inte då?

Kom igen nu, det här är en enkel ja/nej fråga. Eller, ni som svarar i andras bloggar får gärna argumentera om varför ni gör det.

Tack på förhand
CJ Pontus Sjögren

Kommentarer
Postat av: Prins Rosenberg

Tack Pontus! Tack!

Postat av: Pontus

Oh, gosh, yer welcome. Ja, nån var ju tvungen att ta upp detta fenomen och förklara det som hjärndött. ;)

2008-01-05 @ 08:37:25
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Jeffan

Instämmer till fullo.

2008-01-05 @ 09:29:12
Postat av: Christer

Jag håller med dig när det gäller kommentarerna, men jag gillar saltgurka på hamburgaren! :-)

2008-01-05 @ 17:34:39
URL: http://christermagister.blogg.se/
Postat av: Malin

Huvudet på skaft! Annars blir det ju som en.. gästbok om man INTE svarar i sin egen blogg.

2008-01-05 @ 23:00:25
URL: http://malicious.blogg.se/
Postat av: Pontus

Jeffan: Det gör du rätt i.
CHrister: haha, meh, jag som tyckte att du var så bra, men så kommer det saltgurka emellan oss...
Malin: correcto mondo ;)

2008-01-06 @ 10:50:02
URL: http://Pontmeisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback