Lördagskväll

Jag föstår inte varför man inte har fler gruppkonversationer på MSN. Dom tenderar att alltid bli lustiga, en lördagskväll som denna exempelvis...


?Pacs säger:

ponti, ska jag å hespero köpa chips dip å dericka?

?Pacs säger:

hahaha

Jesper säger:

dericka

?Pacs säger:

ät min skit stavningsbög



?Pacs säger:

å köper med oss kips.

Pontus, säger:
chips

?Pacs säger:

så jacko, om du pickar upp mig så köper vi allt de där nyttiga sen hyr vi me oss typ 2 filmer eller nått å sen åker vi till pontus

?Pacs säger:

kips säger jag idag

?Pacs säger:

nu är jag lite sur så säg inte emot

Pontus, säger:
imorn då?

Pontus, säger:
schips? hahah

?Pacs säger:

Jacko, jag börjar bli sur nu

?Pacs säger:

på skalan 1-10 snart 8 assa



Kommentarer
Postat av: maddie

Hej pontus! I all tråkighet av att vara sjuk har jag hittat tillbaka hit! allt är sig likt =) väntar fortfarande på vår söndag!!! det är nu officiellt ett mission att denne ska bli av !

Postat av: Pontus

ahmen vi syns idag då ;) ska ba jobba lite... haha

2008-01-06 @ 10:50:54
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Hespero Di'walldo Gonzales

haha sjukpacs!

2008-01-06 @ 16:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback