Jag struntar väl i om det är naturligt...

Mensvärk.
Ni kvinnor diskuterar det som vilken grejj som helst, öppet, skriker ut det, varuvill! Men jag och många män med mig tycker det är ...äckligt. Genant. Inte mysigt nånstans!

Och påpekar man lite försiktigt att man liksom vill byta samtalsämne får man med en snärtande väsande röst höra:
"Meh, väx upp, det är ju naturligt!"

Okej, FINE, hur vore det om man gick omkring och pratade om andra naturliga grejjer helt öppet:
"fy fan, måste bakisbajsa"
"vadå, ere panik?"
"aa, hujeda mig, de ba bultar i hela ändtarmen!"
"kräma, kräma, kräma på rå!!"

"buhu, va äcklig ru eee" Eller!? va, va, VA!?  mm mm mm, bakisbajsa. Det är ju naturligt vafan!

Nej, visserligen vet jag inte hur andra män tänker, men personligen klarar jag mig utan all form av mens-talk.

Att tala är silver, tiga är guld

Nu lämnar vi det här och nämner det aldrig igen.
Tack för mig ;)


Kommentarer
Postat av: The waiter

Hahah Pontus, grymt underhållande blogg! Och det där med mens - jaa, jag håller med om det. Känns inte naturligt någonstans när man rör läpparna för att vräka ur sig det vackra ordet MENS!

2008-01-07 @ 23:04:09
Postat av: Prins Rosenberg

Okey, nu har min mage lugnat ner sig efter det äckligaste inlägget i världshistorien, alla kategorier. Detta är tabu att ta upp av den anledningen att det äcklar män. Utan undantag. Jag vill inte veta vad ni sysslar med och föredrar absolut att ni "pudrar näsan" som en dam. Ni som uttrycker er i stil med: "Gud va jag har mensvärk" kan gärna gå och dö för ni förstör mitt liv. Ni tjejer tycker kanske att jag är löjlig nu såsom Pontus skrev men jag skiter i om det är naturligt, det är hur som helst otroligt avtändande och äckligt. Bespara oss män på denna information TACK!

Postat av: Hespero Di'walldo Gonzales

avskyr mensbrudar, jag råkar jämt ut för dom..:(

2008-01-08 @ 17:32:10
Postat av: mags

alltså jag pratar alltid om sånt högt? :( gör inte killar det? pöss

2008-01-08 @ 20:34:32
Postat av: Pontus

The Waiter: Tack ;) Onaturligt var ordet...
Alex boi: Det behövdes ett äckligt inlägg för att visa kontrasterna och ett skarpt ifrågasättande till dagens sociala samtal, jag välkomnar din support.
Hespero: HAHHAHA!!!!! Juste ja.. ;)
Mags: Nu hoppas jag att du blivit upplyst och lägger ner det omedelbart, varje fall när du befinner dig bland män, för nej, vi diskuterar inte mens, vi tänker inte ens på mens, inte ens bögar är intresserade av mens vafan...
;)

2008-01-08 @ 20:51:55
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: mags

MEN jag menade inte mens.

2008-01-08 @ 21:08:33
Postat av: Pontus

Det spelar ingen roll! Vissa saker pratar man bara om med sitt egna kön. End of discussion.

2008-01-08 @ 22:24:59
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Prins Rosenberg

Mags: Det förvånar mig inte det minsta... ;)

2008-01-09 @ 12:13:14
URL: http://memyselfandstyle.blogg.se
Postat av: Elin

jag håller med!! att tala är silver men tiga är guld, förvisso pratar jag också ofta högt och öppet om mkt men ibland, alla runt om vill väl inte höra allt om allt? Am i right?! :D

2008-01-10 @ 19:03:20
URL: http://elinodells.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback