Hjärnan i gänget...?

Jag tror jag just träffat världens dummaste person.

Jag skulle ha fått ett färdigt dokument i tisdags förra veckan. Jag behöver det för att slutföra ett uppdrag som är på mitt ansvar. Men, nu tog jag en kopia och traskade upp till henne vid lunch. ~13:00

"Tjena, blah blah blah - jag behöver ha tillbaka det signerat, idag. Jag sitter en våning snett under härifrån."
"Okej, jag ordnar det"
...tick...tack...tick...tack... ~16:30 JAG, går upp igen för att hon inte kommit o lämnat det som hon sa.

"Hej."
"Åh, jo, jag vill bara se med X så att det är okej, jag la pappret på posten."
"...öh..?"
"Fast du kanske behöver det nu?"

NEJ, DET ÄR DÄRFÖR JAG PERSONLIGEN TRASKAT UPP TILL DIG TVÅ GÅNGER PÅ EN DAG, EFTER ATT REDAN SKICKAT 2 PÅMINNELSER...........

Jag vet inte vem utav oss som snart önskar dödshjälp...

Kommentarer
Postat av: Lindberg

Welcome to the world of offentlig sektor...

2008-01-14 @ 17:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback