Briljant!

Tillbaka till verkligheten...

I Åre lyckades jag bryta sönder mitt stadshuskort, så jag var tvungen att skaffa ett nytt. Sen när jag traskar in på mitt kontor uppenbarade sig ett tomrum i huvudet. Vad var fel?
Pennan var vässad, häftstiftsapparaten laddad, posten öppnad... Ah! Lösenordet in till systemet!

Vafan hade jag? Jag prövade otåliga kombinationer:
Vickevire88, tjingeling, kastreraflera-specielltöststatare123, men nej, inget fungerade.

(Då fick jag ringa helpdesk - och jag höll på o garva ihjäl mig av telefonsvaren: "Hej, du har kommit till helpdesk, var vänlig vänta medan vi söker en agent" hahaha, Södertälje kommun och CSI är närmare varandra än vi tror! "Agent" haha...)

Mer förvirrad blev jag när jag fick syn på några "kom-ihåg" lappar jag skrivit i mitt bokslutsbakis-tillstånd jag hade innan jag åkte:
image699
Bra Pontus, vad tänkte du här? "Enkelt och stilrent kanske?"

image698
Haha! Ponti, synnerligen informativt hördu!
"nog"
"snubbe" vem fan då?
"typ likadana" haha, alla papper ser för ju "typ" likadana ut, mongo...

Ibland får jag till det minsan...

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jag IRLskrattade, dina kom-ihåg-lappar var ytterst roande :D

Postat av: Pontus

Haha, amen gissa hur förvirrad jag blev när jag såg dom då... haha

2008-01-30 @ 17:33:40
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Sofie

Vickevire88. han låter bekant..

Du behöver inte tacka för kommentaren:)

2008-01-30 @ 22:48:30
Postat av: Pontus

haha.. perhaps.. ;)

2008-01-30 @ 23:12:07
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Runaraurora

Great looking site. It has been helpful. Thanks

2010-06-22 @ 10:57:18
URL: http://runaraurora.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback