08!

Somliga av oss jobbar imorgon. Rheinfeldt skulle vara stolt om han såg mig och min arbetsmoral. 

Nåväl, det blev en ypperligt komfortabel nyårsafton med start hos Jeffan med kanonkäkA lá Fläskjeffilé con parmesan en ugn y kartoffels.
Sen lirade vi biljard. Det var inte det att jag var dålig. Jag var skitdålig. Människor med parkinsson skulle skratta om dom såg hur jag vevade fram o tillbaka med kön för att träffa bollen. Sen slutade det med att jag råkade slå till en boll med handen, blir anklagad för fusk, i panik skjuter jag ner svarta 8an och vita bollen på en gång. Katastrof. Jag förlorade väl 8 matcher i rad.

...Men efter 4 glas champagne blev jag jävligt stabil. Vann 5 raka!  ;)
image589
Syrrans polare ordnade plattat hår... hi..

Sen kilade vi vidare till fröken Sofie af Pershagen, jag fick skäll för att jag sprängde vår kanon final 20 tre minuter i 12 och inte exakt på klockslaget. Men vem vill stå där och slänga tändsticker åt alla håll när man vill se alla andras?

Yxmördaren vaknade inuti Paco och han blev arg
. Fruktansvärt arg. Ingen hokus pokus hjälpte heller...
image590


Jag är mycket för det där att luras på fyllan. Igår lurade jag Sara med vän att man måste ha omaka strumpor på sig för att köra lastbil i Litauen. "...annars blir man arresterad... ibland blir det massa krockar där för att jagade lastbilschaufförer försöker måla, typ ränder på sin ena socka samtidigt som dom kör lastbilen..."
hahaha! :D

image592
Stekpaco, fröken försvunnen & Alex boi

Vi kilade vidare till Rasmus, men efter ett tag skulle jag ta en promenix varav mannen på bilden nedan högg tag i mig och vandrade med. Vi vandrade nog flera kilometer, ner på stan, runt på stan, äta mat, vandra hit o dit. Det fanns uppenbarligen mycket vi hade att prata om där, kanonfulla, halv 4 på nyårsmorgonen...
image591


Sen träffade vi lite kvinnor och jag åkte hem till mig med Madde, Sofie & Hanna, käkade nötter, åt saltgurka och gjorde kylskåpspoesi...
Fumla ibland, ös taxi eller spill stearin!
image593
Av CJ Pontus Sjögren, förfriskad halv 6 på morgonen.

Mums! Upp o jobba imorn! Puss!


Kommentarer
Postat av: hanna

du glömde bondomeletten!

2008-01-01 @ 23:30:41
Postat av: Pontus

Hanna: haha.... va kostaaaah?

Postat av: Vendela.

haha, snyggo frisyr asså xD

2008-01-02 @ 19:01:40
URL: http://vendelaheterjag.blogg.se
Postat av: alexandra

haha fröken försvunnen :P faN
va vi letade, :s hahaha orolig man va, miss u little prins jr. kramis

2008-01-06 @ 16:34:03
URL: http://alexsandras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback