Låt mina drömmar vara ifred!

Jag står och diskar, drömmer mig bort. Jag är fotbollshjälte, stenrik, åker fina bilar. Och så dyker den här tjejen fram och så uppkommer kyssögonblicket. Hennes fylliga läppar kommer närmare och närmare...
...men plötsligt bankar det på ryggen, förbryllad vänder jag mig om och där står en demon och ler ondskefullt.

Jag vaknar upp av syrrans bankande på ryggen; "Haru roligt Pontus, vavava, haru kul? Kul o diska ellerrrr?"

I djup förtvivlan från de bleknande minnen av kvinnan hon berövade min uppmärksamhet ifrån skvätter jag ner syrran med diskvatten - och så blir Hon krontokig!?

Jävla dagens ungdomar, vart fan är världen påväg...


Kommentarer
Postat av: Pacs

Men pontus, din syrra, då är man ju nöjd ;)

2008-02-05 @ 22:23:10
Postat av: Pontus

Naww, Paco vill se en köttkvarn på nära håll, så sött...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback