Alexander - det här är till dig!

image702image704
image703

Kommentarer
Postat av: David

och alla andra skabbiga rökare! fan va jag hatar er!

Postat av: Pacs

fan vad taskig du e Ponty! Alex blir stor pojke imorgon och då kan du väl försöka vara lite snäll mot honom

2008-02-07 @ 17:43:53
Postat av: Hespero Di'walldo Gonzales

dom där ciggpaketen finns i thailand! och säkert på fler ställen..

2008-02-07 @ 22:24:49
Postat av: Prins Rosenberg

HA! Den där thaigubben har säkert fått en turkiskkyrkogård i käften av ciggen! snarare av piskrapp! Det tillhör min rockchica image att röka. Dock har jag bara tagit två idag ;) ska ta en till snart, sen imorogn blir det alkohol och rökorgie min vän ;)

2008-02-07 @ 23:21:58
URL: http://memyselfandstyle.blogg.se
Postat av: Mattisnelly

Hello my name is Cisco. English language is my second language . I visit sites like yours to learn new english vocabulary words and improve my english grammar . I hope to have effective communication and business communication for a new job in US. I learned a new word of the day from your site. I plan to be public speaking and business writing better now from your site. Thank you.

2008-11-20 @ 14:34:53
URL: http://mattisnelly.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback