Ah...

Jag spanade Jumper idag med Lindberg. Den var rolig.  Men problemet med saker man gör i sista minuten är att de alltid tar över en minut. Jag är trött som en björn innan den går i idé...

Kort & gott;

En "aha"-upplevelse är när hjärnan får vetskap

om det som hjärtat och kroppen redan visste.

Sängen: Return to base!
Little P: Jag håller på o styr upp ett inlägg här... Försvinn!
Sängen:  När du ska ta hand om dej själv, använd huvudet. När du ska ta hand om andra, använd hjärtat.... Du vet, sov.
Little P: HMPF!  Den som inte är herre över sig själv är inte en fri man.

Sängen: zZzZov....sov sov sov.
Little P: Om du tror att du vet allt är du dåligt underrättad. Jag är kanonpigg! Det är bara det att tyngdkraften och mina ögonlock har en bitter fejd för tillfället...
Sängen: hohoho, neru, det enda framgångsrika surrogatet för intelligens är.... tystnad.

Nåja, somliga har inte sportlov. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback