Zoolander 2, verklighet!

Wooohooooo!!!!
Glada nyheter en snöig dag som denna. Ett jävla väder alltså, det gör ont att få snön i ögonen, så fort snöar det! Så man går omkring som en emo och stirrar rakt ner i marken. Känns inte bra alls. Däremot får jag min TV imorn. Det känns bra... ;)

Iallafall, Zoolander är ju en underbart bra film, lätt topp 5 på min lista. Zoolander & jag är varandra väldigt nära - speciellt på fyllan framför kameran, Featuring; Magnum:



Mohihihi. Snart kommer föresten Änglar & Demoner som biofilm! Samma författare gjorde Da Vinci Koden. Jag tror att den här filmen blir skitbra! För det är en av de bästa böcker jag läst. Tillåt mig bjuda på en kort trailer:

Det är omöjligt att nysa i sömnen.

Kommentarer
Postat av: Max

Snö? Har hemma regnar det istället :/

2008-12-02 @ 18:23:11
Postat av: Max

Snö? Här hemma regnar det istället :/

2008-12-02 @ 18:24:03
Postat av: Rosen

Tack, din fitta.

Postat av: Pacs

Vart ska du bada? VART SKA DU BADA!?

2008-12-02 @ 23:46:24
Postat av: Pontus

Max: Här är det snö - men börjar bli slask...

Alex boi: Det var väl inget fel med det fotot - lite kul med ditt hår som sticker fram från mössan kanske, haha - eller varå?

Pacs: amen vart ska ni bada? VART SKA NI BADA Rå!?!?!?

2008-12-03 @ 00:06:37
URL: http://pontmeisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback