Premier League nästa!

Helt sjukt asså, jag var lite hungrig o kilar iväg till kylskåpet och sliter upp dörren. OMEDELBART flyger det ur två matlådor och jag reagerar utan att tänka och gör en "dubbelspark-nedtagning" och tar ner varsin matlåda på varsin fot. Båda matlådorna hamnade på rätt sida lugnt och försiktigt på golvet. DET VAR SÅ JÄVLA SNYGGT GJORT!!!!!!!!!!!!!!!!! Fy fan, jag skulle spelat in det och skickat filmen till Hammarby... dom värvar ju efter videos har jag hört... haha, *host* videojuggarna *host*

FAN VAD SNYGGT DET VAR!
Filmen I hennes majestäts hemliga tjänst är den första Bond-filmen där James kysser sekreteraren miss Moneypenny.

Kommentarer
Postat av: Max

Haha inte vara taskigt mot "höga söder bröder" så här i sorgens stund!

2008-12-17 @ 22:38:10
Postat av: Micce

Men går du till Hammarby kan du ju glömma PL, finns väl inte en bajare som fått lira där;)

2008-12-18 @ 12:37:22
Postat av: Pacs

Hammarby är Sveriges bästa lag!!

Inget att diskutera om!

2008-12-18 @ 12:59:09
Postat av: Pontus

Max: vilken sorg? :D

Micce: Runström hade det ju jävligt stekigt, blev rik genom att sitta på bänken i, Fulham var det va? haha, Björn Tjackström :D

Paco: Ja, tabellen ljuger ju aldrig...

Postat av: Max

Med tanke på att deras ändå supporter som ställt upp i vått o torrt nyligen gått bort!

2008-12-18 @ 14:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback