Oddskungen ;)

December har varit en bra månad för mig. Jag & expekt är numera vänner. Jag har under december satsat 720 schpänn och vunnit 837,7 kronor. Igår satsade jag 200 och vann 201... Jävligt synd att inte den här satt:
lö 08-12-20 13:45Birmingham - Reading
bortalaget gör mål
Eng. ChampionshipJaJa (1-3) 1.30
lö 08-12-20 16:00Barnsley - Plymouth
bortalaget gör mål
Eng. ChampionshipJaNej (2-0) 1.37
lö 08-12-20 16:00Coventry - Ipswich
bortalaget gör mål
Eng. ChampionshipJaJa (2-2) 1.34

Idag har jag hitils gjort två singlar, 50 spänn på city borta mot west brom. West brom har väl aldrig gjort nån glad? Nu ska dom göra mig glad med att förlora. Sen var det 2,90 odds på Napoli borta mot Torino. Hallå? Napoli ligger typ 3a och Torino typ 3a - fast från slutet. Hade liksom inget val än att sätta 70 schpänn.

Ikväll sitter jag hemma i min soffa, rik, glad utav Arsenals vinst och blir ompysslad, hurra!
10 gram saffran kan vara nog att döda en människa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det bara jag, eller är inte rubriken jävligt missvisande här?

1-1 idag, där försvann Arsenals chanser i år, bara till å satsa fullt på CL nu så kanske ni klarar av Roma iaf;)

2008-12-21 @ 20:00:47
Postat av: Pontus

Det här var sämst, jag vann inga pengar alls. Arsenals chanser var borta efter Hull-matchen. Liverpool kommer inte att vinna ligan heller. Chelskij gör det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback