Nyår på Stanleys!

Haha, så fort jag läser om det på min facebook-inbjudan delar mitt leende mitt huvud i två delar. Först ler jag åt själva inbjudan - som alla vet skall ett evanemang marknadsföra dess potential, varken mer eller mindre, annars blir det fel - det har Stanleys koll på. Te.x skulle Donken aldrig lägga diamanter bredvid sin cheeseburgare, snarare stenar som skulle visa hur billigt det är med en cheeseburgare.
Efter att jag utav ren reflex tryckt på "ignore" kunde jag inte låta bli att kila in och läsa presentationen. Då brister det, det hela börjar med ett "fnys-skratt" efter att jag läst: "Nyårsafton 2009 på Stanleys kommer att vara det självklara valet för alla i år!" Ah, det är ju trots allt 36 utav 750 som svarat som har status: "Confirmed guests". Det kan bli en hit det här.

Jag läser leendes vidare och skrattar högt! Är det felstavat? Jag läser det igen, jag börjar skratta ordentligt, jag läser det en gång till. Jag misstänker att det är en tung form utav
Freudiansk felsägning som drabbat skaparen av presentationen. Jag läser ännu en gång: "Vi är de enda som har öppet till 03:00 i stan och det kommer att vara fult ös varenda minut!"
 
"Fult ös"

Jag tittar snabbt på de 8 första som kommer upp som "confirmed guests".

Hm, ingen falsk markandsföring här inte. *Gömmar ansiktet i händerna och fnittrar ett pojkfnitter*
Luftskeppet Hindenburg var 245 lång och rymde 200 000 kubikmeter vätgas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback