Huiunghhh!

Jag har aldrig varit en fan utav "grupparbete". Alltför ofta känns det som om det är fyra hjärnor som gör en hjärnas arbete. Sen kan det ju vara som så att nån i ens grupp använder en Eldoradohjärna från Willys. Ingen kvalité alls!

Nu är visserligen inte så fallet, nu ska jag och tre herrar göra ett arbete i ABC-kalkylering. Det är inte svårt. Det är varken roligt eller tråkigt. Det är liksom bara en grej som ska göras. Man kan högst få G på arbetet så tyvärr vaknar inte min fighting spirit och skriker högt på japanska heller.

Nu sitter jag här och kör arga leken med en tom word-fil som stirrar tillbaka. Jag utbrister ett "jaja" och knäcker nacken till höger, till vänster. Tomrum. Hm...
"...Jag skriver väl dit lite rubriker först så kan jag ju besvara dom sen, då blir det lättare"

...Det blir en lång dag idag.
Så här i december månad kan det vara riktigt hemskt att lida av kionofobi, då detta är benämningen på den irrationella rädslan för snö.

Kommentarer
Postat av: Max

Känns ju som att arbetet är ganska klart så där har ni någe minimi krav på antal sidor annars är det ju löst ;)

2008-12-11 @ 17:10:21
Postat av: Alina

Postat av: Elias

vet du va som menas med El Dorado..?

hehe allt bra me dig? när kommeru hit, södertälje?

2008-12-11 @ 17:12:49
Postat av: Sara.

hoppas du får en bra kväll:)

2008-12-11 @ 17:18:30
URL: http://gaddii.blogg.se/
Postat av: Pontus

Max: Mellan 10-15, det går nog snabbt... hehehe..

Elias: Det är den där gamla guldstaden, aztektjofräs, inte sant? Det är kanon här! Ska göra massa chokladtryffel ikväll, hurra! Jag kommer hem 21a :)

2008-12-11 @ 18:00:45
URL: http://pontmeisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback