Ha! King!

Arsenal vann ju för en gångs skull igår. Jag vann på oddset också. Jag firade mina segrar med en tallrik filmjölk och sen gick jag o la mig runt halv 7, och vaknade nyss. Jag måste ha tagit nån form av sovrekord, 14 timmar. Nu känner jag mig iallafall frisk. Jag säger det, mitt immunförsvar är det bästa som finns. Jag har lite ont när jag andas men vafan. It's just a scratch baby, it's just a scratch...


Jag som var orolig för nyår, ha, nemas problemas. Eftersom jag tyckte så synd om mig själv igår rörde jag givetvis inga studier. Dubbelt upp idag. Yesyesyes.


Stockholms slott har 605 rum och kök.

Kommentarer
Postat av: JB

pax för att inte sitta bredvid poney! du måste fan vara i karantän en vecka framöver!

2008-12-29 @ 15:00:31
Postat av: Pontus

Jag ska andas på din mat.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback