Fan eeeeere häääär?

Asså, måste man ha högutbildat folk i garderoben nu för tiden?

Min rock är inte med mig idag, jag lämnade in min lapp o sen fick jag ingen rock. Det innebär att jag frös som ett svin igår. Min halsduk försvann. Mina handskar är borta. Min kalender och superpenna - borta.

Har man inte nån försäkring mot sånt här?

Jag kommer hit från Skövde, allt jag önskade mig i julklapp var lite julmat och att träffa familjen, vafan händer? Min rock blir snodd och jag vaknar upp hemma hos paco pajjat ögonbryn?! Kul jul.

Paco är så jävla avis på mitt fejs. I Rhodos fimpar han mig i läppen och igår fick jag en enkrona i ögonbrynet. Fan vad ögonbryn blöder asså. Sicken pys asså.

Igår uppgraderade vi iallafall paco från scanialine-arbetare till kommuntjänstemanpappesvikare. Enkelt gjort med en skjorta och en tröja över det.

Hur dålig juldag var inte det här då? Kul o se er alla igen men - det var ju inte ens nåt speciellt på axa. Är jag lite irriterad eller...

...Om inte Arsenal vinner idag, då, då kommer jag att slå ihjäl nästa garderobkille jag ser, jag ska köpa en ny halsduk och strypa honom med den.


Paco har torra händer och luktar konstigt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Din rock blev snodd för att folk gick in och skulle leta själva, det var därför jackor försvann - skyll inte på garderobspersonalen. Folk blir som idioter så fort de dricker, man skulle kunna tro att 20-plusare kunde uppföra sig bättre. Jag blev hotad med stryk, knuffad och förolämpad - det gjorde inte direkt mitt jobb lättare att genomföra.



Arrangörerna borde insett att det krävdes mer folk i garderoben, plus vakter som kunde förhindra att folk bröt sig in. De flesta tog nog bara sina egna jackor, men så finns det såklart idioter som drar nytta av sådana här situationer.



Hoppas resten av din julhelg blir bättre.





God fortsättning på dig

2008-12-26 @ 15:19:48
Postat av: Lindberg

Haha. Vafan Pontus, vad hade du väntat dig i Slöddertälje. Jag sade ju att skulle vara värdelöst.

Tjackar vi ny rock i hufvudstaden imorgon?

2008-12-26 @ 15:35:06
Postat av: Alina

Postat av: Annie

Usch stackars dig. Jag hade inte inte så kul i hufvudstaden heller, även om jag faktiskt hamnade på samma fest som Zlatan. Synd att svensk fotboll är sämst, tänk om det hade varit Messi...

2008-12-26 @ 20:53:12
Postat av: Pontus

Anonym garderobsfilur: Visst hajjar jag att det är stressigt med mycket folk osv osv, det blev ju kaos liksom. Men aja, jag var där idag, o hittade min jacka - men utan handskar som nån snott. Shit happens. God fortsättning påre schelv.

Lindberg: Vi styr kosan mot hufvudstaden ändå :)

Annie: Hehe, vart var du?

2008-12-27 @ 01:27:32
URL: http://pontmeisters.blogg.se/
Postat av: Max

Jaha bara ut o leta efter någon garderobspersonal att strypa då :P

2008-12-27 @ 01:31:33
Postat av: Annie

Sist på Hell's Kitchen. Urk. Förresten, skrev Lindberg verkligen "tjackar"??? Vad har hänt med världen?!?

2008-12-27 @ 23:52:35
Postat av: Lindberg

Annie du kan vara lugn. Att jag använde "tjackar" är helt enkelt sprunget ur att jag tvingats leva i skåneland det senaste halvåret. Jag vill således befästa min stockholmska identitet medelst ett typiskt stockholmskt slanguttryck.

2008-12-28 @ 00:54:20
Postat av: Pacs

Du behöver lite schysta sår i ansiktet, du ser lite farligare ut då med ditt skägg!

2008-12-29 @ 12:54:32
Postat av: Annie

Pust. Vilken tur, trodde världen hade gått bananas. Vad skulle hända sen? Pontus röstar rött???

2008-12-29 @ 14:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback