Ett rungande "Jaha...!"

Då var man hemma. Det första jag ser när jag vaknar är inte längre en tågstation utan mitt Arsenal-banér. Det känns tryggt. Jag vandrar ner till köket och kan inte låta bli att känna mig som en snyltare. Allt blev ju hux flux gratis!?

Jag plockar ut smör och pålägg och argumenten flyger fram & tillbaka i huvudet:
"ameh, kommer dom till skövde får dom ta vad dom vill ur mitt kylskåp..."
"...bara det att jag öppnat deras kylskåp i lite mer än 20 år nu..."
"...Äh, lite smör är väl ingen fara..."
"...och, jag diskade ju igår..."
"Kan jag ta lite filmjölk rå...."
"hm."

Jag tog upp det här imorse vid frullen att jag kände mig lite bekymrad. Att det känns som jag blivit totalt avskuren från min familj - och min familjs kylskåp.
Min mamma & pappa log ett lika hjärligt leende som när de bad mig att dammsuga hela huset när jag fyllde 17 och sa sen:
"Du får ta vad du vill!"

WOOHOOO! Kööörrr i vinnnd!
Lever man och blir 80 år gammal sover man nästan 26 år av sin livstid.

Kommentarer
Postat av: Max

Mitt Arsenal banér??? :/

2008-12-23 @ 15:26:44
Postat av: Pontus

En stor flagga mao ;)

Postat av: Max

Okej tänkte det mer som en slags halsduk o då vart jag lite fundersam över grammatiken :P

2008-12-23 @ 23:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback