Command center established

Lägenhetsnummer 11013 på Kurortsvägen 4 var tidigare enbart en Sjögreniansk utpost. Nu är det en fucking kommandocentral! Jag har allt från internet till durkslag! Min nya honey; 40 tums full HD samsung ankom idag vilket gjorde min lägenhet komplett. Nu sitter jag här och spelar GTA 4 i 1080p upplösning och snart ska jag laga gröt. Vid 9 kommer det hit folk och den som inte gillar min TV slänger jag ut från balkongen. Det bra med att bo 6 meter från marken är att det är svårt att ha ihjäl människor om de 'ramlar' ut, de bryter bara några ben. Visst är jag barmhärtig som inte flyttat högre upp?

*Trumvirvel*

*...and action!*
Spindlar har inget inre skelett. De har istället ett stelt, yttre pansar av kitin. Detta pansar kan inte utvidgas vilket gör att växande spindlar med jämna mellanrum måste bryta sig ut från kitinpansaret och bilda en ny "kostym".

Kommentarer
Postat av: Pacs

40 tum.. haha för litet snälla du =)

Nä men hoppas tvn funkar bra och att du gillar den

2008-12-03 @ 23:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback