Alltid nåt :)

Åkte till axa igår för nån hade sagt till nån att man kunde kolla om sin jacka var kvar. Jag hittade min rock! Hurra! Men mina nya handskar var baxade. Nu har jag återigen ett handskeproblem.
Jag kan bara be & hoppas att jag haft tung handsvett i dom och att den som nu går omkring med dom får illaluktande händer. Haha...
Dock var det lite kul hur alla vi 'barn' höll jag på att skriva, tagit med sig sina föräldrar som språkrör gentemot arrangörerna. Det lät som när man var i  mellanstadiet och ju argare fröken blev desto roligare vart det. "SÅ SKA MIN BEATRICE INTE KUNNA FESTA LÄNGRE UTAN ATT KUNNA BLI AV MED SIN JACKA LÄNGRE ELLER?! VE OCH SKAM! HÖRS DET ATT JAG ÄR UPPRÖRD!?"
Det hela såg ut som reklam för en ny tjänst. "Har du svårt att göra din röst hörd, ingen stake i dig eller auktoritetsproblem? Vi har lösning - leasa en sur gammal kärring hos www.gnallspik.nu"
HAHA, stört kul :D

Var det föresten bara jag som var imponerad av polisen eller?
Det var som ett gäng härdade, orubbliga & okuvliga legoknektar som styrde och ställde med järnhand. Man såg hur alla komplexfyllda mongo-smuts-ordningvakter höll på att svimma av avund. Det roade mig där när jag stod fastpressad i kön :) Nej, polisen styrde upp det här bra. Eloge till dom!


Södertälje borde vara varje polismans examensort. Här händer ju allt ;) Det måste vara kul att vara polis här!

Föresten hajjar jag aldrig varför de sätter te.x 20-års gräns o sånt. Det ramlar ju alltid in massa 89or & 90or ändå på nåt sätt.

Jaja, mellandagsrea var det här! MOT STOCKHOLM!
pH-värdet på destillerat vatten är 7,0. Blod har 7,4; mjölk har 6,8; saliv har 6,4 och magsaft har 1,0.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback