....Aaaaaaand action!

stämningen är hög! Jag & blonda Erik äter popcorn, spanar Chelsea-Cluj-laget och livebettar. Sebbe sitter i min säng, äter och gör ifrån sig ljud då och då. Malle & Karro äter godis och "pluggar" ekonomistyrning bakom oss.

Det är precis såhär jag vill ha det. Popcorn, fotboll, polare och några tjejer.

Update:
Halvtid, pengar satsade 60:-
Vinst 27:-
Förlust 50:-
Godis & popcorn slut.

Update:
Matcher slut.
Nya pengar satsade 160
Vinst 172:-
Förlust 50:-

Totalt: minus typ 40 spänn. Det var det värt!
Det är extra spännande när man satsar. Vad som skall läggas till är att 50 spänn spelades bort av misstag i barcelonamatchen, jag var lite för ivrig, jag la på fel match :)

Författaren August Strindbergs favoritfärg var grönt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback