Veckans krigare:


Jessica Landström, forward i svenska landslaget

Motivering lyder:
Jessica Landström är en komplett krigare. En organisk version av JAS. Denna kvinna befinner sig vid Sveriges front och bedriver konstant Jakt, Attack & Spaning. Landström är så orädd för sina motståndare att hon stundtal uppfattas som arrogant. Häromdan gav hon kroniska mardrömmar till den Kanadensiska backlinjen som hissade vit flagg varje gång vår amazonkvinna kom rusandes. Denna sköna barbar är en fantastisk ledargestalt och en lysande representant för svensk fotboll. Hon är inte bara snabb & teknisk. Hon ser bra ut också ;)


Sverige möter Tyskland i kvartsfinal på fredag. Det tyska målet är som ett städ, Sveriges Landslag - en hammare. 
Se bara här hur fröken trashar sönder Danmark:

Vilken kvinna...



Ja, Tyskland, nu dör ni!

När ett piggsvin är i fara springer det snabbt bakåt mot angriparen och sticker in piggar i dennes hud.



Kommentarer
Postat av: hanna ljungberg

nej, ditt tappra försök till att engegera dig i damfotbollen kommer inte ge dig nån form av status hos tjejer. det är bara... tragiskt

2008-08-15 @ 01:33:08
Postat av: Pontus

Oj, nån är visst bitter för att den inte får följa med till OS... Hur är det med högra lårets baksida fröken Ljungberg, klarar du av att gå själv? :D



...Eller ska jag säga Simon Tännström? Hm? ;)

Jag är liksom inte dum. Suck. Jag avskyr när folk förolämpar min intelligens. Du gillar verkligen alias va? "Tweener", "Grizzly", "Maradona", "Hanna Ljungberg" m.m. Haha, Nu blev det pinsamt va? Din jävla tönt.

Kul att du besöker min blogg regelbundet dock, fortsätt gärna med det. Puss.



(Chansen finns att jag bara råkar vara intresserad av fotboll, har den tanken slagit dig?)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback