New headquarter established!

God afton

Jag glömde min trench-coat hemma och Arsenal förlorade. Puh. Ett streck över det, nu går vi vidare ja!

Jag har anlänt till Fort Ökull af Axvall och upprättat min kommandocentral på tredje våningen med sjöutsikt mot öst. I skrivande stund sitter jag med värmeljus, chokladpraliner och en smula reggae. Det känns bra.
Till middag har jag avnjutit mikrad lasagne och så slet jag av några salladsblad, så enkelt - så genialiskt!

Så, nu har jag till slut flyttat hemmifrån. Äntligen är det nog med alla samtal med BRIS. Fan, jag blev värsta kompisen med telefonisterna. Jag hade ett jävla problem när jag fyllde 18... "Du är ju för fan 18 bast, du är myndig, du är vuxen, du får väl klara dig själv nu ditt mobbade as!!!!!!"
Då kom jag på den genialiska idén att vara Joel, 16, med astma, piercing i ögonbrynen & aktiv vänster-rebell. Det gick hem minsan. Då fick jag massor med stöd och sympati. Hmpf.
Skämt åsido, mina föräldrar har varit snälla, ibland ;)

Det finns kebabhouse i Skövde! Och inte bara det! Det finns en del i Skövde som heter "Rånna" samt ett annat plejs här som heter "Rosenlund".
Fan ere här? Jag har flyttat till ett nytt Södertälje, fast med 10000 studenter & exklusive Bagdad. Fan, jag kommer tappa det Irakiska språket helt. Tur att Syrianska är rotat djupt.

När jag packade igår hittade jag lite glömda reserver... så det ser ut som en alkoholist har flyttat in här. Jag har med mig två vinflaskor, två champagne, ett litet set utav vodka flaskor, 3 öl och 5 cider. Haha :D

Internet dog igår, ber om ursäkt till alla jag msnade med :)

Om allt regn i atmosfären föll på en gång skulle det falla 25 millimeter regn över hela jorden.

Kommentarer
Postat av: JB

ARSENAL LIGGER SIST I LIGAN MOHAHAHAHAHA

(oj caps hahahaha)

2008-08-24 @ 20:19:54
Postat av: Pontus

En brasse/iranier borde ha lärt sig räkna, antingen genom att räkna sockerrör eller atombomber - Arsenal softar lite på plats nr 13.



Liverpool kanske borde spräcka nollan på st liege innan dom snackar ;) Men såhär i andra omgången brukar Tottenham & Liverpool vara kaxiga. :D

Postat av: Cecilia

Skövde vill vara Stockholm, dom har Vasastan och Östermalm om jag inte misstar mig... Men det bästa är ju att dom pratar så förbaskat roligt!

2008-08-24 @ 20:33:52
URL: http://tigerharen.blogg.se/
Postat av: Pontus

Haha, ja - och Norrmalm :D

2008-08-24 @ 20:39:25
URL: http://pontmeisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback