Lägesrapport Augusti

Det är lördag, en fantastisk dag. På vikingarnas tid var lördagen dagen man badade, lögardagen. Nu för tiden spelas dom flesta Premier League matcherna på denna dag och föräldrar brukar låta sina barn äta godis på denna, helgens första dag, lördagen.
Visst känns det bra att insupa lite fräsch kunskap såhär på morgonkvisten?

Idag ska jag städa hela huset och försöka kombinera det med bröllop i Trosa & utgång i Linköping. Nu sitter jag här i mina favvomjukisar med ett glas juice och lyssnar på; "Mike - over my shoulder".
Jag har 7 arbetsdagar kvar inom Södertälje kommun innan jag tar mitt pick o pack och kilar iväg. Jag tycker faktiskt att det är jävligt kul att jag inte känner en enda person vid min nya destination. Det går bra nu ;)

...Det vore ju dock kul om man hittade en bostad, att tälta kan ju vara mysigt ibland men...

Ryssland slår sönder Georgien, Kina startar igång OS och syrran ska börja gymnasiet.
Det händer många saker just nu.

Hajar har inget skelett av ben som andra fiskar och ryggradsdjur utan deras skelett består helt och hållet av brosk.

Kommentarer
Postat av: ODell

2008-08-10 @ 17:01:04
Postat av: Odell

pontaa, vart skaruu flytta? :(

Postat av: The Ocblog

Big tnks for interesting and useful site!

2010-10-29 @ 09:05:55
URL: http://www.the-ocblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback