Hörde jag ett benbrott?

Hallå, min internettid är lite begränsad så jag ska bara förvarna för att det kan bli en bloggpaus då risken är hyfsat stor att jag kommer bryta alla ben o armar i kroppen idag.

Vi ska spela såpfotboll. En stor pressening läggs ut på en gräsmatta, sen häller vi på såpa på hela och sen lirar vi fotboll five a side :D

Må vi krossa vårt motstånd till atomer, vi är ju, trots allt - ekonomer. Amen.

Stadsdelen Bronx i nordöstra New York har fått sitt namn från smålänningen Jonas Jonson Brunk. Han köpte ett stycke land i vad som 1639 kallades Nya Nederländerna som med tiden kom att kallas Brunks land, sedermera Bronx.



Kommentarer
Postat av: David

haha, grymt! du kommeratt döden dö!:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback