:'(


/ Mina arbetskamrater på Redovisning & Ekonomisupport

Se så rara dom är :) Sen fick jag presentkort 600 schpänn på akademibokhandleln. Passar mig utmärkt. Kurslitteratur är typ svindyrt. Om en vecka börjar jag läsa Mikroekonomi, Extern redovisning & en preparandkurs i matematik och bara till Extern redovisning kostar litteraturen 1000 spänn, tusen schpänn!

Stört! Det är liksom en tiondels Full-HD vägg-tv.

Ska bli skönt med ledigt några dagar innan avfärd... men jag är lite kluven. Jag kommer att sakna så många. Samtidigt ska det bli kul att träffa nya människor och börja uppgradera sig.

På lördag morgon drar jag.
Genom förädling och förbättrade produktionsmetoder har man ökat sockerinnehållet i sockerrör från det ursprungliga 3 procent till ungefär 17 procent i dag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart ska du plugga nånstans?

2008-08-19 @ 23:08:07
Postat av: Finanspamp Rasjö

Investera omedelbart alla pengar i rysk olja! Om du är modig kanske en skvätt i lite svenska läkemedel...

2008-08-20 @ 07:02:29
Postat av: Pontus

Anonym: Skövde.

Finanspamp Rasjö: Tja kanske det... energibolagen gick ju 4% minus igår ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback