Det finns ju en gräns vad som är mysigt & inte...

...jag tänker mig att det blir smockat ikväll.

Sådär smockat att man beställer tre drinkar direkt och sen sitter man där vid sitt fäste. Som Arsenals motto; "The deeper the foundations, the stronger the fortress" och det stämmer överallt.
För de obildade med ett sug av kunskap - a lá översättning; "Ju djupare förankring, desto starkare fäste"

Så, logiker som jag är kan jag inte annat än att konstatera att tre drinkar är bättre än två!

Nå, nu har jag några ärrenden att ta tag i. Vi syns ikväll. Adjö!

Jonathan Frakes vägrade raka sin rygg i sin kärleksscen med Martina Sirtis i filmen "Star Trek: Nemesis". Rygghåren fick därför tas bort på digital väg i efterproduktionen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback