Allt har ett slut!

...Och imorgon är det sista dagen på jobbet.

Det känns liksom lite sorgligt. Mina kära damer på jobbet har ju liksom blivit som kompisar nu... och plötsligt klipps banden ba av *ZACK*  :'(

...och min kära, pålitliga, skattefinansierade kaffemaskin!? Asså, vi hade som en relation. Den var hemmafru. Den fanns alltid där för mig när jag pausade från arbetet. Helt slut ställde jag min Arsenalmugg i dess hand varefter jag tryckte på "café latte". Dag ut & dag in. Vi litade på varandra.

Märta & Kerstin lärde mig att banka den på glasrutan så att kaffet skulle falla i bättre. Allt flöt på så bra... *ställde muggen på brickan* *DANK* *DANK* *Välja mjölk/socker/storlek- typ av kaffe* Sen spelade den en melodi som påminde om ett 57k modem, och vipps; Klart!

NÄ! Uhuu.. jag klarar inte mer.... :(

Nej, måste läsa mer i min bok, Operation Garbo - Del II. Sverige är under attack från Ryssland, nu jävlar!
Gotland är Sveriges sjöfattigaste län med endast 87 sjöar.

Kommentarer
Postat av: Rosen

Du menar inte 56k modem? Noob ;) (K)

Postat av: Pontus

...Jag vet att det heter 56k modem. Jag slant på tangentbordet åh vördade nörd-alex, jag ber ödmjukast om ursäkt... hihi

2008-08-19 @ 09:04:04
URL: http://pontmeisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback