Ah, jag vet ju vad jag vet liksom

Det är lördag och min familj har - once again - lämnat fort Sjögren, nu, för uppdrag i Wales. Så här sitter jag ensam, ska gå ner o göra mig en macka föresten, jag skriver så många elaka saker på tom mage, brb.

...alltid när min familj lämnar mig så känns det som om dom tar med sig halva kylskåpet. Jag hittade bara ost o skinka som pålägg, men det "får väl duga" sa jag och öppnade brödlådan, och voilá! Där fanns bara knäckebröd. Grr. Så, det la jag ner, nu sitter jag här med fil o flingor samt ett glas apelsinjuice. Hmpf.

Iallafall, ensam hemma ja. Det är ganska skönt då o då. Sen att man får räkna med att folk som är medvetna om att man är ensam hemma tappar 70% i IQ är en annan sak. Det innebär förvisso att många av mina vänner står kvar på samma IQ. Det känns bra - man vet var man har dom ;)

Och en liten tanke som slog mig häromdan. Om nu Crystiano Ronaldo går till Real, vem ska då supporta Rooney med sina talanger? Hm?
 

...Nej, United är ett dominospel som faller om Ronaldo lämnar. Hihi.

Nu ska jag nog peta på mitt playstation & städa rummet. Adjö!

Kommentarer
Postat av: Anton

Varför åt du frukost?!? :( Jag gillar dig mer då du är lite hatisk! :P

2008-08-03 @ 12:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback