Viva Island!

Chaaao!
Jag tar en tripp till Island imorn. Morshan fyller 50, så vi ska fira henne. Hon tror att vi ska orientera i Malmö. Hah....

Hon är lite flygrädd, så jag ska försöka be katten att dela med sig lite...
image840

Annars brukar jag få ge omfattande psykoterapi...
image841
"Jag är hög, jag kan flyga, åh, dimma omfamna mig, jag är inte rädd..."

Sen kan man ju fråga om Johannes verkligen borde köra båt... ;) hihihi.... Men det hör ju inte till det här inlägget!

Tänkte bara bjuda på en mysig klassiker, för den som vill:


I alla fall fram till november 2004 var skilsmässa olagligt i Chile.

Kommentarer
Postat av: David

haha guld! för mig tillbaka till moppetiderna!=)

Postat av: ...

förhoppningsvis blir du våldtagen av ett får på Island ;)

2008-04-25 @ 23:21:32
Postat av: Pontus

David: Ja, jag har inte riktigt forlatit dig annu....
Anynom: Jag har klarat mig bra an sa lange ;)

2008-04-27 @ 18:52:06
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Annie

Äntligen ett bra filmklipp!

2008-05-01 @ 12:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback