Tips från coachen ;)

Hej

Jag ska bara reda ut en grejj härva. Livet på MSN är trevligt. Ingen bryr sig om stavning, grammatik eller stor bokstav. Jag bryr mig inte heller. Förutom när det gäller en sak. Citat.

image809

Jag tänker då speciellt på felstavade fraser på Engelska som somliga av MSN-användarna väljer att sätta efter sina namn. Dom framstår bara som så jävla korkade när dom försökt peta upp nåt ballt. Nåt djupt. Översatt det engelska. För... Juste det var ju ballt. Och djupt. MEN sen står det fel, och, ja, det ser bara ruskigt töntigt ut! Folk lägger ner tid för att vara "djupa" och sen visar dom istället upp vilka dumskallar dom är. Humor!
Detta beteende måste vara nära besläktat med EMOS, jag tror dom lider av samma syndrom.

Speciellt när dom flesta av dom här "citaten" gäller nån form av kärleksförankring. "yuor the only in me life",
"I were waiting for you, but you never showed up"

*gäsp*

TÖNTAR. Jag tänker på er citatmisshandlare och spolar fram och tillbaka i slow-motion. T Ö N T A R - R AT N Ö T - T Ö N T A R...


Världens högsta snögubbe var 22,17 meter hög.

Kommentarer
Postat av: Prins Rosenberg

Är det att jag är uppe på detta klockslag av tuppar och domedagskänslor eller förstår ingen annan heller IMFRMAI - CHON?

Postat av: Pontus

"Information"
Dah.

2008-04-11 @ 10:28:04
URL: http://Pontmeisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback