Skulle träning vara nyttigt?

Godkväll din gamla banjolirare, kul att se dig här igen!

Var o tränade idag och allt var bra. Jag satt vid den här magmaskinengrejjen och körde på. Men precis som jag ska ta paus mellan mina tre set, - jag hade kört två - så kommer det fram en leendes intrsuktör  ~20  med hockeyfrilla:
"Tjena grabben! Du kan köra lite långsammare så ger det mera!"
...morr... jag skulle just ta paus 'grabben' men jag ska visa dig.... att jag, jag kan faktiskt. Om jag vill!
"Tja, okay..."
"såja, o så paus här uppe i 5 sekunder, och paus här nere 5 sekunder..."
"...va...va....VAFAN, det är ju skitjobbigt... det är mycket lättare på mitt sätt..."
"hahaha, ja" *håller med handen på vikterna, så att det blir ÄNNU jobbigare* Min mage håller på att sprängas, den vibrerar. Min käke är liksom låst och jag tänker inte ge upp för att han skulle stå där o, ja, stå där!
Jag har ett psyke av järn och en vilja av eld. Jag boostar mig själv: "skulle jag orka en till om det gällde liv och död. ja."
Men, även solen släcks till slut. Och *KA-DANG* vikterna åkte ner.

Sen säger han: "en till orkar du"
Hade jag haft en shotgun så hade det blivit köttfärspaj på väggen...

Han verkade iallafall vara hyvens ;) Jag tror jag impa lite ändå! Jag känner mig iallafall skitstark! Ha. Ska komma där o komma. Dah.
Nåja, på grund av min manliga fåfänga kommer jag ha en sån sjuk träningsvärk imorn att, ja, jag kanske måste sjukskriva mig.

Appro på ingenting blev jag glad igår när jag var på MQ, för plötsligt kom en tant ~55 fram ba hux flux och sa: "gud vilket vackert hår du har hördu! Verkligen vackert!"
Hon kunde ju fått vara, iallafall 30 år yngre, men jag sken upp ändå. Hihi...

Adjö!
Världens största hangarfartyg, USS Enterprise, väger 93500 ton och rymmer 4800 peroner.
.

Kommentarer
Postat av: Maja Munke

Hahaha läste att ett av dina "intresse" var skadeglädje. Jag måste bara säga att på min lista av intresse så ligger skadeglädje lätt högst upp ;) Kan du komma på något underbarare?

Postat av: Pontus

Haha, ja, flera saker - men det gör inte skadeglädje mindre roligt ;D

2008-04-08 @ 16:00:26
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Bastianmargit

This site rocks :-) Very nice! Greetings from Spain.

2010-04-27 @ 10:21:29
URL: http://bastianmargit.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback