Omväxling förnöjer, kanske inte alltid...

Match idag.
Kul att Victor Hellström blev sparkad i skallen, ögonbrynet spräcktes, blodet forsade och han fick åka till sjukan. Fy fan. För vem fick spela mittback nu? Jo, All-Round-Player Sjögren. Jävlar i helvete vad tråkigt. Inte tråkigt, som i bara "tråkigt" utan så fruktansvärt tråkigt att jag ville hoppa in i stolpen med huvudet före. Eller äta en bit av konstgräset. Så tråkigt.

Victor, när du kommer tillbaka från sjukan ska jag skälla ut dig, fett mycket. Du är skyldig mig 90 minuter av ditt liv.

Vi vann iallfall med 2-1 mot Gnesta ;) hihi... Paco gjorde två mål. Men fula var dom. ;) Riktigt fula. Nästan så fula att han borde skämmas och skalla hörnflaggan. Men, mål är ju mål ;)

*ler gayigt*

En enda tråd i en spindels nät är lika stark som en stålvajer med samma tjocklek.

Kommentarer
Postat av: Pacs

Det luktar avundsjuka lång väg här va?
;)
Närå det var väl kanske inte världens finaste mål men dom räknas iallafall men finare kommer, det kan jag lova dig!
The scoring streak will never end fuckers!

2008-04-21 @ 17:27:46
Postat av: Pontus

Ingen var avundsjukare än jag igår :D Grattis stjärnpacs ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback