Mejl

"Hej!

Onsdagen den 11/6 kommer vi ha momsutbildning i Hagaberg, kl 08,30- 16,30. Det är momsexperten Arne Pihl som kommer till oss och håller i utbildningen."

Inte för att jag ska gå på den, men jag reagerar på snubben som blir titulerad "momsexpert". Vad har han gjort för att förtjäna nåt sånt?
Det är ju inte att man ba: "fan, man kanske skulle ta o bli momsexpert"  DET LÅTER SÅ JÄVLA TRÅKIGT.
...Sköna dejter han har. "Vad pysslar du med då?" "Jag är momsexpert vettu, visste du att det är 6% i moms på mat? Vad tror du då att det är för moms om man köper en TV, men äter den!?"

Jag misstänker regelbundet intag av arsenik...


Är du rädd för att gå till skolan har du drabbats av didaskaleinofobi.



Kommentarer
Postat av: J

Hahahaa bäst idag!

Postat av: Pontus

haha, tack ;)

2008-04-15 @ 08:33:48
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Runarkatarina

Excellent site, added to favorites!! Wonderful and informative web site. I have found much useful information.

2009-10-05 @ 08:59:57
URL: http://runarkatarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback