Konkurrensfördelar

Tjabba, klockan är 09:05 och jag äter frukost.

Vissa kanske vaknade upp brevid en snygg tjej. Jag vaknade upp bredvid Alex. Det var en konstig kväll igår. Mer av det sen.

Idag är det iallafall fotbollsmatch, mot Suryoye BOIS... hahaha... Det är 1,6 grader och det snöar.
Uhu... jobbigt tänker somliga. Inte jag. Nu skiljer man agnarna från vetet. Sånna där tankar drabbar blott som svaga. Fotboll kan man spela när som helst, lite klimatkatastrof hit eller dit rör mig inte i ryggen!

Adios...

Huden på en fullvuxen människa väger ungefär 3 kilo.

Kommentarer
Postat av: Lina

Svara gärna på dagens fråga, :)
Hoppas du får en bra söndag!

Postat av: Prins Rosenberg

Tydligen tänkte du ju det där ang. vädret, du verkade ju sova tillräckligt bra för att inte märka att jag var inne och fotade din syster inatt ;)
Förövrigt, Lina, dig hatar jag!

2008-04-13 @ 10:26:09
URL: http://memyselfandstyle.blogg.se
Postat av: Pontus

Lina: Hoppas du snubblar, och när ambulansen kommer så hoppas jag att den kör över din arm. Vanish.
Alex boi: haha, du verkade sova tillräckligt bra för att inte märka att jag snodde din klocka & dina pengar ;)

2008-04-13 @ 13:48:48
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Antonmathilda

Excellently, interesting and educational work! Your homepage looks really good and gives great information! Greetings from me! greetings

2008-10-16 @ 13:03:57
URL: http://antonmathilda.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback