Kerrå!

Högskoleprovet gick okej. No less no more. Det var alright. Fast jag blev lite besviken att jag fick sämst på ord, jag fick iallafall bäst på engelska. Life goes on :) och nu ska jag peta iväg min ansökan till lunds universitet. Sen ska jag sätta mig och vänta. Vänta till 10 juli och hoppas på ett glatt besked... :) För övrigt hatar jag töntarna som ska "stajla" och fråga förnärmat under provet "vadå, får man inte gå när man är klar?"  typ; "kolla på mig jag är jättesnabb och bättre än er" Vet du vad? Jag och många med mig, ser ner på er. Inte för att ni är smarta, utan för att ni har begär av att visa upp en billig fasad. Lilla barn, spänn fast bältet din osäkra jävel :)

Däremot firade vi Erika igår, 20 bast, och då satt jag o Elias farsha och begrundade minnen med doft. Jag har aldrig diskuterat det förut riktigt, för jag trodde att det kanske bara var jag som var mongo. Men nu är vi ju iallafall två så nu vågar jag gå ut med det ;)
Ibland när man går på stan eller ja, det behöver inte ens vara det, så jag säger ibland i olika situationer så kan man känna en doft som triggar igång gamla minnen.
Till exempel så kan man känna att det luktar vår när det kanske drar förbi en vind, eller man kanske går i skogen och så ba pang! Så får man massa andra intryck hämtade från det förgågna.
Jag vet inte riktigt vart jag vill komma. Jag tycker bara att det är ballt. Stencoolt. Det får mig att tänka på vad man registrerar idag och vad som återkommer om några år när man blir påmind av tiden nu, fast sen. Det är ju faktiskt först då man känner om man hade det bra eller dåligt nu i förhållande till vad man har åtnjutit :)

Fan, vad jag är djup ibland. En riktig jävla brunn är vad jag är. och jag är cool. Människor som inte kan tänka djupt, tja, jag tycker lite synd om er :)

Andrea ser ut som en mastermind bläckfisk korsad med en hund ;)
image805

Eder Sjögren
När läkarna ska ta bort en cancertumör är det svårt att få med varenda cancercell, men ett gift från skorpioner kan avslöja cancercellerna. Giftet binder sig till ett protein som cancercellerna använder och får tumören att lysa.

Kommentarer
Postat av: Andrea

Hahahaha men ååååh pontus

Postat av: Becca

Snygg du är Andrea ;)

2008-04-08 @ 16:29:20
URL: http://beccsandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback