Jag hatar fotboll

Symboliskt nog är Lars Ohly Liverpool fan.

Varför ska alltid dom onda vinna för? Konstant så ligger det goda under press. 
Vart fan är gud? Det finns bara en jävligt ondskefull djävul, och han pippar gud. Hela tiden. "använd kondom!" skriker gud. Men det gör han inte. Djävulen leker voodo med gud.
Det är alltid dom sämsta som vinner.
Grekland 2004. Fan vad kul. Socialdemokrati 2010. Såklart. Fågelsjukan 2012. Förmodligen.

Jag går och lägger mig nu. Hoppas att jag hamnar i koma.
Hoppas hela världen sprängs. Då försvinner problem som kommunism, skoskav och idiotdomare.



 


Kommentarer
Postat av: Isabel José

Jag hatar inte fotboll men jag hatar mina grannar som älskar fotboll. Varje gång de är en arsenal/Liverpool match så trillar jag av stolen och tror att någon håller på att döda den andra i lägenheten brevid... De är fan inte kloka. Som de skriker och välter saker när de ena laget gör mål. suck

Postat av: Lfc

sjunger "you'll never walk alone" när "tråkfotbollslaget" Liverpool har tagit sig till semifinal! o jaaa, snacka om tråkig fotboll när lfc scorar not one, not two, but four times! byebye arsenal

2008-04-08 @ 23:21:04
Postat av: Skuggan

ARSENAL vilket jävla ARSskämt,stryk av Liverpool!!!!,
valkarna på magen kommer inte att sluta hoppa före midsommar av detta skämt.Vilka jävla sopor!!
Liverpool 4-2 Arsenal (5-3 agg) - Match Report
Arsenal were just minutes away from a semi-final place when Gerrard and Babel ended their challenge
HOOHAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-04-08 @ 23:22:59
Postat av: Skuggan

I just love the tune "you'll never walk alone"
thats a real football ballade showing that a real team can beat any fakes................

2008-04-08 @ 23:27:18
Postat av: Johannes

Vilken jävla match det var!!!!

2008-04-09 @ 06:54:10
Postat av: Pontus

Ni har ju ingen anledning att vara glada. Mot chelsea har ni knappast sån tur.
Vanish.

2008-04-09 @ 08:41:55
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Roggan

naaa stackars mobbade arsenal som alltid har domaren emot sig...

2008-04-09 @ 09:18:53
Postat av: Pontus

Om du jämför straffsituationera så måste du säga att det skulle antingen bli straff i båda fallen, eller i inget utav dom. Då skulle Arsenal gå vidare.

2008-04-09 @ 12:37:59
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Micce

Måste få hålla med Pontus där kring straffarna. Känns som att Arsenals uteblivna straff var en minst lika "grov" förseelse som den igår. Skillnaden var väl att igår dömde en domare som gillar att stå i centrum, Peter Fröjdfeldt, förra veckans ryss(?) vågade däremot inte.

2008-04-09 @ 17:45:40
Postat av: Roggan

Jag håller med om att båda situationerna är straff men sådär kan man ju älta i all oändlighet. Det jag inte gillar är allt gullande med arsenal, alltid de goda osv. Vi gick vidare ni är utslagna punkt! Se nu förfaan till och tvåla dit scumsen i helgen, hoppas på er trots att det inte är särskilt troligt.

För övrigt var förra veckans dommare holländare, ja han var säkert bästa polare med kuyt och det var därför han inte blåste

2008-04-09 @ 19:48:04
Postat av: Johnney

Arsenals lag påminner lite om filmen Amistad haha

2008-04-09 @ 20:02:21
Postat av: Pontus

Jag frågar er, rent objektivt: Vilket lag var bäst under dom två matcherna?
Jag säger bara att det är synd att dom stora domsluten gick emot Arsenal.

2008-04-10 @ 12:15:45
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Micce

Arsenal spelar ju en finare fotboll, men man får inga stilpoäng i fotboll. Sett till målchanser var det väl ändå rätt jämnt, som sagt synd att domarinsatserna ska hamna i fokus.

2008-04-10 @ 17:07:20
Postat av: Porre

=)

2008-04-11 @ 01:24:22
URL: http://porre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback