:(

Arsenal :( Asså, det känns som om en navelsträng av livsglädje klippts av. *Zack*

Jag går omkring som i ett skal, full utav otröstbar hjälplös sorg. Jag är så ledsen :( Så fruktansvärt besviken. Igår när jag åkte hem från Paco så satt jag och blinkade en miljard gånger för att trycka tillbaka tårar. Fan. SÅ JÄVLA ORÄTTVIST!

Så hör man massa brudar gå omkring o ba: "amen det är bara ett spel, det är inget att vara ledsen för"
Det är förlorad kärlek. Försök få in det i era dumma huvuden.

På japanska uttalas orden för fyra och död på precis samma sätt. Detsamma gäller för orden för nio och smärta. Därför har inga hotellrum i Japan nummer 4 eller nummer 9.

Kommentarer
Postat av: Lindberg

För helvete! Det är ju bara en lek. 22 pojkar som leker med en boll på en gräsplan. Hur kan det framkalla så starka känslor???

2008-04-09 @ 10:56:31
Postat av: Roggan

Jag vet hur du känner om det är till någon tröst. Efter Wallcots rush och 2-2 målet började jag nästan gråta...

För att citera en gammal liverpool legend: "Fotboll är inte på liv och död, det är mycket mer än så"

2008-04-09 @ 19:50:44
Postat av: Annie

Det är ingen lek och jag beklagar sorgen...

2008-04-09 @ 23:18:17
Postat av: Pontus

Lindberg: Jag ska berätta för dig någon gång...
Roggan: Jag grät av glädje då ;) men fan...
Annie: tack...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback