AAAARRRRGGGGGHHH!!!

Jag skall hålla mig kall & saklig.
Jag behöver hjälp att...göra mig av, med... ett litet problem jag stött på. Jag rådfrågar Dig efter den lämpligaste metoden:

Man stryper problemet.
Man anlitar en hitman som... "tar hand" om problemet.
Man "råkar" köra över problemet, och sen av misstag (naturligtvis) backa över det.
Man matar problemet med cyanväte.
Man anlägger en fälla, såsom att såpa in en trappa alternativt plocka fram en liten björnsax... Lätt för att plocka bort några ben på exempelvis..... en gamling.

Jag är bra sugen på det förstnämnda just nu. Det bara rycker i fingrarna..........
Jag klarar inte mer, jag går iväg och tar en kaffe. Återkommer i ett - förhoppningsvis - lugnare tillstånd ikväll.


Vägverkets älgskylt skapades av Kåge Gustafsson 1950. När vi hade hade vänstertrafik i Sverige travade älgen år höger, men efter 1967 travar älgen åt vänster - ut i trafiken.

Kommentarer
Postat av: Pacs

Tycker det bör skrivas ett inlägg om grabbarnas softa kvällar i garaget!
Blod, svett och tårar

2008-04-22 @ 17:12:22
Postat av: Pontus

jag tänkte fota imorgon. Dåru ;)

Postat av: Pacs

Men vi ska inte spela imorgon?
Iallafall inte, å utan mig är de ingen riktig omgång

2008-04-22 @ 19:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback