Screw FN

Godkväll medborgare!
Var ju då hos Jeffan o mingla innan utgång igår, det var schyrrans :) Det var kul ute och sen vaknade man som vanligt förvirrad och törstig som en amöba i öknen.

Jag & Hespero kilade ner till stan idag, nancys, käkade lite
Jag: "Alltså, man borde ju typ ha en James Bond i varje stad som kan skjuta ner idioter..."
Jesper: "Ja, med license to kill liksom..."
*tystnad*
Jesper: "...och sen en typ en sorts poliser som också kan göra det förutom specialaren..."
*Två tjejer intill oss börjar le och titta ner i bordet*
Jag: "Ja, då skulle man kunna röjja upp i hovsjö så att bussarna kommer fram o tillbaka!"
Jesper: "mm, och skjuta ner dom där ungarna som stod i vägen för ambulansen..."
*tjejerna tittar upp på varandra, håller igen att skratt och fortsätter lyssna*

Sen tog vi en bakispromenad hem till mig för efterfest i form av en espresso.

Men vad sur jag blir på FN, jävla sopor, vafan, alltid när dom skickar trupper så ere i "fredsbevarande syfte" dom får ju knappt skjuta tillbaka om dom blir beskjutna. FN:s soldater blir skickade till länder symboliskt: "jo, vi i väst tänker faktiskt på er... lite grann..." Fuck that, jävla fasad. Varför kan dom inte skicka några attackbrigader till Burma och röjja upp lite för? Nej, det här kommer bli som folkmordet i Rwanda i repris. Jag lovar. Fan vad alla är efterblivna. Stackars stackars munkar :(

Hade jag vart statsminister så hade jag kommenderat Nordic Battlegroup att röjja upp lite i Burma, visa att vi inte accepterar kränkningar mot mänskliga rättigheter. Peace Through Power!
Mobilisera & Kill on sight.

image433

När Juntan har mördat några tusen så kommer vi om några år säga att "vi inte hade någon aning om vad som försegick", alternativt; "det var inte vårt problem."

Varför kan ingen ge mig ett jetplan och en intruktionsbok för? Jag ser löpsedeln framför mig: Flygkapten Sjögren räddade Burma, läs mer på sida 1-79 & 94-95 (extra bilaga gällande flygkapten Sjögrens barndom kan köpas för 29:90)


Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Ha en mysig kväll! :)

Postat av: Guc

Är ditt motto "anfall är bästa försvar"?

2007-09-30 @ 20:31:44
URL: http://lenabenpaleinar.blogg.se
Postat av: Pontus

Patricia: Öh, tack detsamma.
Guc: Alla människor med lite god framförhållning vet att det är så det förhåller sig ;) Det är inget motto - utan fakta.

2007-09-30 @ 21:29:26
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Hespero Di'walldo Gonzales

haha brudar :D

2007-09-30 @ 21:49:10
Postat av: Pontus

HAha, ja, du ser...

2007-10-01 @ 08:00:42
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Johndehlin

Hi, cool site. What CMS is it?

2009-04-21 @ 09:13:10
URL: http://johndehlin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback