Peace Through Power ;)

Arsenal-Sevilla 3-0. Ni ser. Pulvriserade eller så som vi säger på Redovisning & Ekonomisupport. Returnerad & makulerad!! ! Life's beautiful :)
 


Appro på egentligen ingenting,
så var jag och Vän-lund på teparty hos Elin igår med Johanna. Vi diskuterade allt från människor med uppsvullna huvuden till en lista på all världens människor som visade vilken placering varje människa skulle ha, bra/dålig.

Då tänker jag såhärva: Tänk att se den där världslistan, o så ligger man näst längst ner. Av 6 miljarder människor så är man näst sämst på hela planeten. Förstå depressionen när den som ligger längst ner dör! :D och sen, när den ovanför dig dör! Även om du höjjer dig ett snäpp så är du fortfarande sämst i hela världen. HAHA, fy fan vad kul :D

(men så är klockan 23:03, jag är övertrött - och blinded by victory, då gåre som det går :)

Föresten är det jävligt diskriminerande att alla ska behöva möta John Blund. Så bara bögar och kvinnor kan sova gott eller? John Blund kan få fastna med tungan i elvispen när den är igång!
Jossan Blund here I come

Kommentarer
Postat av: Lindberg

Dagens bildningsinsats:
Faktum är att den John Blund som de flesta av oss känner till idag inte är den klassiska sagomyten, utan en Östtysk sagofigur i en tv-produktion som på orginalspråk kallades "Der Sandmann". Denna serie fungerade som propagandamaskin för den Östtyska staten och handlade om en liten figur med getskägg som reste runt i ett utopiskt DDR för att visa hur bra allting var. Det talar alltså sitt tydliga språk vilken politisk inriktning SVT hade (och fortfarande har) när de väljer att köpa in sådant material och sända i tvångsfinansierad svensk tv för licensbetalarnas pengar.
Synd att det är denna John Blund som begreppet oftast associeras till.
Så var det med den saken och nu är min bildningsinsats slut för denna gång.
Eder
Lindberg

2007-09-20 @ 00:52:14
Postat av: Roggan

Synd att du stöter på honom varje dag då jonas ;)
Pontus du vet vad som har hänt va? INGEN MOURINHO I PL MER!! :D:D:D:D i dag blir det fest!

2007-09-20 @ 09:05:11
Postat av: Pontus

Lindberg: Tackar & Bockar ;)
Roggan: Helt kanonunderbart. Det goda vinner över det onda ibland alltså ^^

Postat av: Chrisdaniela

Just passing by, tripped over your site really. Still, looks nice.

2008-06-04 @ 11:12:21
URL: http://www.online-diary.net/?w=chrisdaniela
Postat av: Amundgina

Hello there! Just came across your site and thought I would say hello

2009-02-12 @ 11:33:05
URL: http://amundgina.blogspot.com
Postat av: Wennlund

Kul att bloggen finns kvar... själv har jag låst min och kommer inte ihåg lösenordet... jag letade efter datumet när jag träffa Elin första gången och får tacka för att denna förträffliga kunskapskälla finns kvar. Hoppas Luxemburg är till din förnöjelse gamle vän, det skulle vara kul att ses när du återväder till hemtrakterna!

2014-03-29 @ 15:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback